Followers

dinsdag 7 februari 2017

Sweet like a... Looks like a fox

Het begin is er eindelijk, een eigen fotoboek voor Ciske.

Ik ben lid van een groep waar je maandelijks een uitdaging krijgt, de bonus uitdaging was een vos.
Ik heb de vos ietsjes veranderd, om hem bij de layout te laten horen.

Mijn lieve kleine meid was net die middag bij ons gekomen en wat een indrukken allemaal voor haar.
's avonds is ze lekker in slaap gevallen in de veilige armen van haar grote vriend. #verliefd


Ik vind echt dat ze de kleuren heeft van een vosje, vandaar dat ik de uitdaging en de tekst zo goed bij haar vond passen :)
  

Ik heb voor deze layout eens een keer een ander soort 3D gebruikt. Super leuk resultaat al zeg ik het zelf :)



Wat een schatje is het toch...

Gebruikte materialen:
Cardstock
Designpapier
Parels (swirls)

De nieuwe uitdagingen heb ik ook al binnen (loop zelfs een beetje achter), dus de aankomende tijd zullen jullie weer meer layouts gaan zien. #zinin

Er zijn al 11 prachtige creaties geplaatst bij de challenge, doet u ook mee !
Kijk hier voor de opdracht en de inspiratie van de reeds geplaatste creaties...


Fijne dag allemaal !


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het superdesuper mooi!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mega lief & schattig ...
    Prachtig ontwerp ...
    Fijne dinsdag ...
    lieve groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. at prachtig en zeker een schatje! Mijn kaartje komt er morgen bij voor de challenge ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs